piątek, lipca 18, 2008

Urodzeni koderzy

Istnieją :-"Zagrałem" sobie w rundzie kwalifikacyjnej Google Code Jam, zakwalifikowałem się nawet do kolejnej rundy ;-) jestem 993 na 7154 startujących osób ;-)
Po rundzie kwalifikacyjnej można sobie pobrać cudze rozwiązania. Zrobiłem to z rozwiązaniami osoby, która zajęła 1 miejsce. Ten kod to małe dzieło sztuki :-) Mój kod w Java'ie który realizuje ten sam algorytm wygląda na strasznie ciężki i chaotyczny w porównaniu z prostotą i elegancją tego kodu napisanego w C++. Co najlepsze ja na rozwiązanie pierwszego zadania potrzebowałem 1 godziny i 11 minut [choć pierwszą wersję miałem po 36 minutach i 47 sekundach, ale zapomniałem w nim o jednej zmiennej, która była mi potrzebna ;-)] Zwycięzca potrzebował tylko 9 minut i 16 sekund :-)
Ten ktoś ma dar.... musiał też dużo ćwiczyć. Ten ktoś musi być urodzonym koderem :-)
Pocieszające jest to, że mieliśmy identyczne pomysły na rozwiązanie :-) czyli jeśli będę trenował to jest szansa, że się zbliżę do tego poziomu :-)
Jeśli ktoś chce przyjrzeć się rozwiązaniom to możliwe to jest na stronie Google Code Jam [prawdopodobnie trzeba się zapisać żeby mieć dostęp]


Podobne postybeta
To (kalkulator) żyje :-)
Czego brakuje koderom ;-)
Skalowanie miernika jakości powietrza ;-)
1 na 9 głosów
70+ godzin, Staff i iPhone ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz