środa, lipca 27, 2011

To (kalkulator) żyje :-)

No i proszę problemy z kalkulatorem spowodowane były przez to, że baterie się już wyczerpały :-) podobno powinny wystarczyć na 2 lata, ale kto je tam wie, w końcu w tym kalkulatorze jest jakiś dziwny procesor, który chyba nawet bywa kompatybilny z x86, ale głowy nie dam ;-)
Swoją droga ciekawe, że dopiero ARM i problemy z poborem energii zagroziły x86 ;-)
Wcześniej przez wiele lat Motorola ze swoimi procesorami z rodziny 680XX, później znów Motorola z IBM i PowerPC próbowali zagrozić dominacji x86 i nie dali rady. Wygrała konstrukcja która była gorsza od konkurentów, ale "otwarta".

W ramach walki z nuda, albo nawet na froncie walki z nudą, rzuciłem się dziś na zadania z rundy kwalifikacyjnej do tegorocznego CodeJam :-) ale atak przeprowadziłem dopiero na 1 zadanie. A dzięki mojemu wysiłkowi parę robotów dostało ciasto ;-)

Wracając do kalkulatora, ciekawe czy brak aplikacji dającej podobne możliwości jakie ma moja Algebra 2.0 FX+ w Android Market to wynik małego rynku na taką aplikacje, czy wynik tego, że nikt nie potrafi czegoś takiego napisać. Myśle, że cena takiej aplikacji musiałaby by być bardzo wysoka i wydaje mi się, że w tym problem. Trudno komuś pisać aplikacje dla 20 klientów ;-) Chociaż z drugiej strony, tablety wydają się być stworzone dla takich rozbudowanych kalkulatorów.

Czas spać... ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Kiedy tablet zmieni się w dobry kalkulator?
Kalkulator marzeń ;-)
Urodzeni koderzy
Liliputer - istnieje coś takiego? ;-)
Strategiczny wybór miejsca w tramwaju - poradnik ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz