niedziela, sierpnia 04, 2024

Gdzie są naklejki????

W ciągu ostatnich 2.5-3 miesięcy byłem na kilku fajnych imprezach:
  • 5 koncertach Rammstein,
  • koncercie Metallica'i,
  • Otwarciu Olimpiady w Paryżu (i na 3 imprezach)
Kupiłem trochę marchandise i zauważyłem znaczący brak w 1 kategorii..

Nie ma naklejek!!!! Takich na laptopy i inne cosie.

Moje 2 laptopy na dziś wyglądają tak:

I naklejki z olimpijskimi kółkami, z paryską maskotką, albo taki śliczny napis Metallica czy większe logo Rammstein by były na miejscu.
2 naklejki Rammstein jakie mam dostałem jak mi przychodziły inne zamówienia ;-)

Nawet na Twitterze zapytałem Olimpiadę czemu nie mają naklejek, ale mnie zignorowali ;-)


Podobne postybeta
Gupie lampki, lampeczki i diody...
Serduszko zostało zdobyte ;-)
Eventy na żywo nie zawsze są bardziej wow niż w TV ;-)
Fotografowanie
Rammstein 2024 x4?... a jedna x5 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz