środa, sierpnia 07, 2024

Nowy pracowy laptop uświadomił mi jak wolny jest mój prywatny laptop ;-)

Mam nowego pracowego latopa... ma M3 Pro.

No i kurcze widać różnicę w porównaniu do mojego prywatnego Macbooka Pro z 2018 roku z 32 GB RAM.

Już wcześniej, w poprzedniej firmie miałem M2 przez chwilę, ale wtedy nie odczuwałem tak tej różnicy.

Teraz jest tak, że tam wszystko działa super szybko, a tutaj na moim MBP zaczynam widzieć opóźnienia... jeszcze 2 dni temu ich nie było ;-) nie dostrzegałem ich, a teraz już są....

Poczekajmy na MBP z 2024, ale jest niezerowa szansa, że się skuszę.... 

Mój pracowy ma tylko 18 GB (nie śmiać się, jako manager takiego dostałem...), prywatnie bym celował w 128 albo 96 GB ;-)

Ktoś może zadać rozsądne pytanie "po kiego grzyba Ci 128 GB RAM?", moja odpowiedź jest prosta ;-) mój obecny laptop jest decent po prawie 6 latach służby :-), kolejny też powinien najmniej przez 6 lat być dobry ;-)

Inna sprawa, że na 128 GB Chrome by spokojnie umiał 95% tej pamięci zająć ;p



Podobne postybeta
Dziwna konkurencja
Macbook - chyba chcę (prywatnie)
Nowa firmowa Macówka :-)
Mój Macbook ma 4 lata
Ani linijki....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz