wtorek, czerwca 13, 2023

Nieunikatowe Pendolino

Ostatnio gdy jechałem Pendolino na moim ulubionym miejscu (którego nie zajmowałem bo już było zajęte ;-)) od Warszawy do Krakowa jechał pewien aktor (grał Kanię, Półkownika Kwiatkowskiego i paru innych ;-)), a teraz ma sklep z winami niedaleko miejsca gdzie mieszkam ;-)

Jak mogę to jadę na tym miejscu (miejsce 86 w 1 wagonie) i pytanie czy jechałem kiedyś w tym samym fotelu? ;-)

Bo Pendolino jest mało w Polsce, całe 20 składów... jeśli dobrze liczę to ja jechałem Pendolino 21 razy, w tym chyba 11 razy na moim ulubionym miejscu.
Stąd na 100% jechałem kiedyś tym samym składem i na ~23% jechałem na tym samym miejscu w tym samym pociągu 2 lub więcej razy ;-)
Ale ustalenie jakie jest prawdopodobieństwo tego, że jechałem na tym samym miejscu co pan aktor to nie wiem ;-)



Podobne postybeta
Dziwne Pendolino
Pociąg pociągowi nierówny ;-)
Pendolino aka Wahadełko bez wahadełka ;-)
Stopnie trudności ;-)
"Nowy" Fallout 4 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz