piątek, marca 29, 2024

Dziwne Pendolino

 Kilka dni temu jechałem z Krakowa do Gdańska. Wybrałem Pendolino bo lubię, jak zwykle miałem moje specjalne miejsce czyli 86 w pierwszym wagonie.

Mocno się zdziwiłem bo pociąg który tam stał to to nie było Pendolino ;-)

Ale na szczęście podstawili taki pociąg, że przynajmniej w moim przedziale miejsca o tych numerach były i moje 86 co prawda miało sąsiada, ale że w Pendolino nie ma miejsca 84 to go nie sprzedali i miałem dzięki temu nawet ekstra stoliczek ;-)

Tak liczę i wychodzi mi, że na razie jechałem Pendolino 24 razy (pewnie więcej) i raz jechał inny skład... 4.16%... no nie jest ok, ale w samolotach chyba mi częściej zmieniali samolot.



Podobne postybeta
Pendolino aka Wahadełko bez wahadełka ;-)
Nieunikatowe Pendolino
Pociąg pociągowi nierówny ;-)
Motywy
Bateria - rozmiar ma znaczenie ;-)

2 komentarze:

  1. Jest to była jednostka (nie skład czyli lokomotywa + wagony) to musiał być to dart z pesy.

    OdpowiedzUsuń
  2. @SpeX może zamotałem, to był właśnie zwykły pociąg, nie Pendolino, a lokomotywa + ileś tam wagonów (chyba 7)

    OdpowiedzUsuń