piątek, lipca 28, 2023

Książeczki :-)

 Macie tak, że jakaś książka to taki Wasz kocyk? ;-)

Ja mam, to The Alghoritm Design Manual ;-)

Nie żebym ją tak bardzo czytał, ale lubię ją mieć przy sobie, ot takie coś dziwnego w głowie.

No i jak gdzieś jeździłem na parę dni to często ją ze sobą zabierałem (nie czytając ;-))

Stąd w końcu sobie ją kupiłem na Kindle'a, przy okazji kupiłem też Introduction to Alghortims.



Tak się prezentują w Webowym readerze, i całkiem fajnie się je czyta na iPadach, szczególnie na Pro, bo jednak literki są większe (The Alghoritm Design Manual jest eTextbook, a nie czyste Kindle więc formatowanie stron przynosi z książki papierowej i przez to literki są większe ;-)).

Co ciekawe nawet mi się zachciało znów to czytać :-)

Inna sprawa, że PKO BP musi mieć jakiś problem z Kindle ;-) bo po próbie kupienia Intorduction to Alghortims mi zablokowali kartę kredytową, bo kto to widział żeby kupować coś w Kindle.

Tak samo mi w listopadzie 2022 zablokowali kartę jak kupiłem wszystkie książki z serii Silver Ships ;-)




Podobne postybeta
Bawię się GPT4All
Ksiązki - nieksiążki ;-)
Kolejne książki :-)
Papier nad e-booki :-)
Wysyłamy naszą e-bibliotekę do Google Play Books :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz