środa, maja 10, 2023

Taki tam strumień świadomości ;-)

Boli mnie głowa bo chyba po powrocie z Wenecji nabawiłem się czegoś z zatokami... a było nie wracać ;-)

WebEx ssie - każda chwila jego używania boli, to jest po prostu zły soft.

Google I/O - to dziwne, te 10-15 lat temu Google I/O to była dla mnie Gwiazdka. Zawsze coś fajnego było, a teraz oglądam i to takie sobie jest. Tzn. trzeba stad geniuszy, żeby to działało i żeby to zbudować, ale sama prezentacja tego jest taka sobie. Od czasów jak Sundar przejął Google to to jest po prostu kolejna wielka firma.

W Finlandii można sobie "dokupić" urlop ;-) jakoś tak jest, że firmy (nie wiem czy wszystkie) wypłacają przed i po wakacjach jakiś ekstra bonus i można się go zrzec i jeśli się manager zgodzi to można je wymienić na 1 lub 2 dodatkowe tygodnie urlopu. Chciałbym tak :-)

W ogóle fajnie by było móc pracować na 4/5 etatu, a jeszcze lepiej jakby można to było rozliczać w 3 miesiącach ;-) no bo by było 21 dni urlopu, czyli powiedzmy ~5 na 3 miesiące, do tego dodatkowe ~12 dni i jakby to można było wziąć jako 3 tygodnie wolnego? ;-) 

To dziwne ale nadal po pół roku używania czy nawet dłużej iPhone'a 14 Pro Max, wolę Pixela 6 Pro do takiego normalnego używania. 
Ale fakt, Apple Watch Ultra na razie nic nie pobije.

A zatoka mnie nadal boli, drań jeden ;-)




Podobne postybeta
Jakieś krótkie te urlopy teraz robią ;-)
Weekendy robią znów za krótkie.....
Linki, czemu nikt nie używa linków?
Pomysł na aplikacje...
Dla mnie Apple Watch to jedyny powód by używać iPhone'a ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz