sobota, września 14, 2019

Windows....

Postanowiłem sprawdzić czy uda mi się zagrać w Ace Patrol, które mam na Steamie w Windows 10 uruchomionym przez Parallels.

Jak na razie się nie udało ;-)

Ale już wylądowałem na milionie forów, zmieniałem tryb kompatybilności aplikacji, odpalałem services.msc, even viewera i teraz regedita. Doinstalowałem biblioteki z Visual Studio, uruchamiałem aplikacje i terminal w trybie Administratora.

Nic nie pomogło.

Tak, to Windows* ;-) wracam jednak do macOS i Linuksa, i chyba jednak nie będę kupował Parallels.

* - OK, żeby być uczciwym, Microsoft z Windowsem ma o wiele trudniejsze zadanie niż takie Apple z macOS. Apple kontroluje cały sprzęt, znają każdą możliwą kombinacje, do tego znają dokładnie kombinacje bibliotek (chyba nie mają odpowiednika DLLek które apki instalują i później zostawiają), do tego Apple co jakiś czas zabija kompatybilność niektórych starszych apek, a MS zwykle nie.

Podobne postybeta
Wszędobylska Java :-)
Wojna ze świętam, czyli o wyższości Świąt Bożegonarodzenia nad Wielkanocą ;-)
Wyzwalająca moc CMD-Q ;-)
Był sobie dzik....
Oni tak na poważnie w Windows?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz