sobota, kwietnia 29, 2023

Oni tak na poważnie w Windows?

Od wielu wielu lat mój jedyny kontakt z Windows to odpalenie raz na jakiś czas XBox'a i Parallels na macOS.

I nigdy nie zwracałem uwagi na menu start, które uruchamiam po to by wpisać Update i pójść do apki do updatów.

Ale zawsze tam jest coś takiego:


Jestem prawie pewien, ze nie mam zainstalowanego Microsoft 365, Hulu (nawet w Polsce nie działa), nie wiem co jest z Myszką Miki, nie kojarzę tej pani z lewego dolnego rogu, nie wiem co to jest Vudu, a to Play to też dziwne bo kojarzy mi się przez logo z XBoxem...

Po co oni mi to wyświetląją? :-)

Oni tak na poważnie, czy może mam coś źle ustawione?




Podobne postybeta
Multisystemowość ;-)
Amazon Prime Video na XBOX One w Polsce - how to ;-)
Ficzer, za który lubię Linuksa ;-)
"Odstawianie" telefonu ;-)
Rule w Outlook = ZUO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz