wtorek, marca 13, 2018

3 Home w jednym domu ;-)

Jakieś półtora roku temu, będąc w USA, kupiłem Google Home.
To był taki zakup "nie potrzebne mi to, ale co mi szkodzi"...

Od wtedy używałem Google Home dzień w dzień...

A to jako budzika, a to jako timera, a to głośnika.


Jakoś tak po roku dołączył do Google Home, Google Home Mini, który zamieszkał w łazience:


Służy głównie do tego by go pytać o temperaturę, albo o zanieczyszczenie powietrza, czasem też gra muzykę.

A miesiąc temu pojawił się Google Home Max:


Który przejął rolę Google Home, teraz to on robi za głośnik, budzik i timer. Do tego podaje prognozę pogody, opowiada dowcipy i inne takie ;-)

Oryginalny Google Home trafił do kuchni:


I tak żyję w domu z 3 Google Home :-)
Co zabawne, gdy jestem poza domem na jakimś wyjeździe to brakuje mi Home'ów ;-)

Jeden problem to taki, że czasem kilka z nich mnie słyszy i jest mała loteria, który się odezwie.
Przydałaby się możliwość nadawania im imion ;-)



Podobne postybeta
Cywilizacja migających diod i lampeczek ;-)
Nexus 6
Skalowanie miernika jakości powietrza ;-)
A takie tam ;-)
Moje G1 jest "chore", zamiast 30 godzin, wytrzyma chyba 90 godzin na baterii bez ładowania ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz