wtorek, kwietnia 11, 2023

Blog to jednak nie jest dobre źródło notatek ;-)

Cała sprawa z tagowaniem przy użyciu ML zaczęła się od pomysłu czy bardziej pytania czy mogę wykorzystać bloga jako źródło "notatek", które posłużyłyby za początek zbioru moich notatek.

Dziś poczyniłem eksperymenty i napisałem (wraz z Copilotem ;-)) toola do konwertowania postów z HTML do Markdown'a. Robiłem to wg tagów i jak na razie kończy się na tym, że dodałem nowy tag ;-) sztuczki tropiciela błędów i jak na razie z czystym sumieniem tylko zawartość postów z tego tagu wrzuciłem do Obsidiana (tzn. są tam też inne, ale w katalogu dla kandydatów ;-))

Przy okazji biblioteka html2markdown dla Pythona jest taka sobie i w końcu część wpisów muszę ręcznie edytować, głównie chodzi o kod źródłowy.

Mam jeszcze nadzieję, że coś przydatnego znajdzie się w dziwne narzędzia i może w Java, ale ogólnie forma bloga nie jest najlepszą metodą na notowanie ;-)

Czyli eksperyment wykonana, lecz niestety nieudany ;p



Podobne postybeta
Dalsze testowanie tagowania MLem ;-)
Pomysł na projekt MLowy ;-)
Nieudany eksperyment ze stworzeniem Blogger Backup'a :-)
Zegarek trudny
Hack Day i zapomniana buła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz