środa, marca 22, 2023

Dalsze testowanie tagowania MLem ;-)

Trochę się kręcę teraz w miejscu z moim tagowaniem postów MLem, bo nie mam zbyt wiele czasu by napisać już samo tagowanie... więc spędzam czas na zmianach ;-)

Wczoraj dodałem próbę wykorzystania wielu rdzeni i dzięki temu na moim Macbook Air z Intelem teraz nauka zajmuje około 45 minut na 4 rdzeniach ;-)

Przy okazji poznałem ciekawy trick sprawiający, że bash script będzie czekał do momentu gdy umrą wszystkie procesy o danej nazwie:

while pgrep -x "octave-gui" >/dev/null; do
sleep 1
done

Gdzie octave-gui to w moim przypadku program, którego instancje nie powinny istnieć by skrypt mógł pójść dalej ;-)
Można też to zredirectować do wc -l albo podobnego i nawet może reagować na liczbę procesów ;-)

Zrobiłem też w końcu test tego jak klasyfikator dał by sobie radę w zakwalifikowaniu postu, który sam kiedyś wrzuciłem do danej kategorii... nie ma się co dziwić, ale skuteczność dla istniejących wpisów to 100% ;-) 

OK, jest dziwnie bo jestem tak śpiący, że aż mi się śni co piszę na blogu ;-)




Podobne postybeta
Bard vs ChatGPT ;-)
Blog to jednak nie jest dobre źródło notatek ;-)
Tagowanie MLem... ciąg dalszy ;-) nadal brak sukcesów ;p
Równoległe liczenie modeli przy pomocy Octave
Otagowane v0.0.1 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz