niedziela, maja 27, 2007

Nieudany eksperyment ze stworzeniem Blogger Backup'a :-)

Chciałem sobie napisać narzędzie do robienia backupów blogów z Bloggera, niestety jeżeli jeszcze odbieranie postów i zapisywanie ich na dysk działa bez problemów, to jak zauważyłem odtworzyć daje się tylko 50 wpisów, po czym następuje blokada :-)
Można dodawać nowe wpisy poprzez stronę, ale nie poprzez API. Prawdopodobnie blokada ustępuje po jakimś czasie [pewnie po wybiciu północy, albo po 24 godzinach]. Rzeczywiście mała szansa by ktoś był tak płodny by stworzyć 50 notatek w ciągu dnia, szkoda tylko, że API nie rzuca wtedy wyjątku, ale nadal zachowuje się tak jakby publikacja nastąpiła....

Jeśli się uda jutro sprawdzę jak to działa dla API w Pythonie ;-)


Podobne postybeta
Blog to jednak nie jest dobre źródło notatek ;-)
Wybory mi poprawiły humor ;-)
"Doskonalenie" upolskawiacza ;-)
Znów mi ukradli godzinę z weekendu ;-)
Rozpoznałem uliczkę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz