niedziela, marca 19, 2023

Dziś gdy jechałem w pociągu chyba znów do mnie dotarło, że pisanie na blogu sprawia trudność nie tylko dlatego, że trzeba wymyślić co napisać i to coś napisać, ale trzeba mieć jeszcze jak napisać ;-)
Stąd stwierdzam, że mi brakuje Bloggeroida czy jego odpowiednika dla iOS i/lub iPadOS.
Problem w tym, że jakbym chciał takowego mieć to sobie muszę napisać ;-) albo użyć cudzego.
A jak i używanie programów to jest trudna sprawa ;p bo w przypadku większości programów mam bardzo duże problemy w akceptacji programu, zwykle są one nie takie jakbym chciał.

Na macOS np. najczęściej coś piszę w Atomie i dopiero próbuję przejść na Visual Studio Code, na iOS pisanie na klawiaturze ekranowej to mordęga więc wcale nie piszę ;p, na Androidzie mam Bloggeroida... i klawiatura ekranowa też nie jest czymś fajnym, ale nadal jest bardziej użyteczna niż ta z iOS.

Jednak moje proby z programowaniem dla iOS spełzły na niczym, XCode mnie na razie na tyle odstrasza, że to nigdy nie wyszło poza sferę - zacznijmy... ;-)



Podobne postybeta
Apple i Updaty....
Impreza ;-)
Instalowanie SkyShowtime na Androidzie i Chromecast with Google TV to mordęga
Kryzys użyteczności part II - tablet
Oszukałem się ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz