niedziela, marca 05, 2023

Instalowanie SkyShowtime na Androidzie i Chromecast with Google TV to mordęga

Jakieś 2 tygodnie temu do Polski wszedł SkyShowtime. 

Od razu udało mi się zainstalować jego apkę na iOS i iPadOS, ale na Androidzie mi pisało, że nie jest dostępna, to samo w Chromecast z Google TV.

Próbowałem wiele razy, na kilku urządzeniach i nic.

Wychodziło, że nie ma go w Polsce i koniec. Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi? ;-)

Wczoraj więc zacząłem zabawy z sidelodem ;-)

Dla Androida to był błysk ciupagi, wejść na APK Mirror, pobrać, zainstalować, wcześniej tylko zaznaczyć, że z tej apki wolno instalować aplikacje spoza Play Store.

Do logowania nawet nie musiałem podać usera i hasła bo sam sobie je wyciągnął z Chrome.

W instalacji z sideloadem na Chromecast with Google TV musiałem posiłkować się ChatGPT ;-)
Trzeba było pobrać apkę z APK Mirror na telefon albo komputer, później na Chromecast with Google TV zainstalować specjalną apkę, która robi serwer HTTP i pozwala wrzucić pliki... długo się nie chciał ten APK wrzucić, w końcu trzeba go było tam otworzyć co też nie chciało działać... z pół godziny wcześniej szukałem opcji na akceptację instalacji spoza sklepu i nie znalazłem...

Ale w końcu udało mi się jakoś zmusić system do próby instalacji APK i wtedy mogłem zaznaczyć, że zgadzam się by ta apka mogła instalować aplikacje spoza sklepu.

A wszystko po to bym mógł im te 13 PLN miesięcznie płacić ;-)




Podobne postybeta
Okrutniki ;-)
Nie, to brak HDCP 2.2, a nie backdrop nie służy Chromecastowi Ultra ;-)
Nexus 7 i Chromecast... nie wiem czy kupię, ale mi się podobają :-)
Chromecast
In vitro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz