piątek, czerwca 30, 2023

Impreza ;-)

Wczoraj ludzie z mojej poprzedniej firmy mieli imprezę na dachu ;-) więc się wkręciłem ;-)

Dowiedziałem się paru fajnych rzeczy, ale też dotarło do mnie, że ja jednak muszę mieć ludzi w pracy ;-) Nie jakichś gdzieś w świecie, ale takich materialnych.
Wychodzi na to, że jak umiem w remote work to to jednak nie jest mój idealny setup.

Tak btw jestem ciekaw czy za parę lat takiej pracy remote jakieś niezależne badania wykażą, że ludzie są szczęśliwsi, mniej szczęśliwi, albo że to jest neutralne. Ja uważam, że będą mniej szczęśliwi w swojej masie bo chodzenie do biura jest niekomfortowe i wymaga niepotrzebnego wysiłku, ale to taki impuls do wyjścia poza sferę komfortu.

Ale tak, do opisu idealnej firmy dodaję sobie "pracuje z biura" i "ludzie są lokalnie i chociaż raz na jakiś czas się ze sobą spotykają" ;-)




Podobne postybeta

No comment
Lepszy test mniejszy i dokładniejszy, niż większy i ogólniejszy ;-)
Co widuję w drodze z pracy... ;-)
Szybszy = lepszy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz