piątek, marca 31, 2023

Copilot chyba pomaga ;-)

Tak w ramach eksperymentów zacząłem się bawić Copilotem od GitHuba i niby nic, a jednak raz na jakiś czas zadziwia.

Dziś np. chciałem sobie dodać do skryptu kawałek kodu, który weźmie zapisze mapę "znormalizowany tag" do taga, czyli dziwne_mysli do dziwne myśli.

I dodałem kod wrzucający to do mapy tag2simpleTag i już sam próbował zrobić zapis tego do zapiklowanego pliku (to Python), ale chciałem inaczej więc zacząłem z white open("... i tu już sam zaczął proponować i zaproponował zapis w postaci znormalizowany_tag,tag czyli tej na jakiej mi zależało ;-) 

Dopiero później się okazało, że nie dodał znaku nowej linii ;-)

Będę musiał licencję tego przeczytać, ale dopuszczam możliwość kupienia subskrypcji ;-)




Podobne postybeta
Kupię sobie jednak Copilota
Piszemy dzienniczek z Copilotem ;-)
Blog to jednak nie jest dobre źródło notatek ;-)
Copilot za bardzo pomaga i czasem trzeba go wyłączyć ;-)
Potok świadomości - Machine Learning może tagować posty ;-), iPhone ssie, fajne książki, spać.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz