piątek, czerwca 16, 2023

Piszemy dzienniczek z Copilotem ;-)

Pisanie z copilotem jest zabawne ;-)

Czasem jak jestem zabiegany, albo żeby zrobić porządek z myślami robię tak, że przez 5 minut piszę, po czym zamykam edytor. Piszę co czuję, czy co mnie boli, czy o czym myślę.
Ważne, że piszę bez zastanawiania się i piszę przez 5 minut.

To jest trochę wkurzające otworzyć Atoma (akurat Atoma do tego używam) i mój programik do Pomodoro i ustawić 5 minut, kliknąć Start i zacząć pisać.

Więc chcę sobie zbudować takiego cosia, który pozwoli mi na jedno kliknięcie i to wszystko zrobi.

Pomysł jest taki by to był jakiś prosty edytorek... myślałem o TK i Pythonie, ale raczej pójdę w Java'ę i Swinga bo prostsze.

No i chciałem napisać kawałek w Java'ie w Swingu który otworzy okienko na cały ekran i umieści w nim edytor do pisania.

Pamiętam JFrame, pamiętam JTextArea... ale to wszystko.

No to napisałem w kodzie w komentarzu coś w stylu:

// Create JFrame, maximize it on full screen, add TextArea

Wyglądało to tak:


Po uruchomieniu zauważyłem, że przydałby się jednak margines więc dodałem komentarz o tym i kod się sam wygenerował:


W końcu brakowało mi jeszcze wrappowania linii....


A jest szansa, że jakoś na dniach dostanę w pracy Copilota :-) Swojego nie używam bo nie wolno, ale z licencją firmową już będę mógł :-)

Teraz jeszcze się zastanawiam czy dodać do programiku zegar i wszystko mieć w jednym miejscu czy używać mojego toola do Pomodoro....




Podobne postybeta
OpenOffice.org2GoogleDocs 0.9.2
Copilot chyba pomaga ;-)
Swing - największe zło Java'y ;-)
Dobrze, że Tusk wygrał
Blog to jednak nie jest dobre źródło notatek ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz