niedziela, listopada 13, 2022

Rozwiązałem zagadkę czasu pracy ;-)

Zawsze mnie zastanawiało jak to jest, że co jakiś czas są artykuły o tym jak to Polacy długo pracują, a w Europie nie.
Sprawdzałem nawet i w większości krajów tydzień pracy to 40 godzin.

Dopiero ostatnio na to wpadłem.
Pierwszy raz w życiu pracuje w europejskiej firmie, w sensie bywały polskie, była brytyjska, ale tak poza tym to były zawsze amerykańskie.
I dopiero tutaj zobaczyłem jaki to jest sekret.

Jaki jest więc sekret tego, że pracują tam krócej niż u nas?
Okazuje się, że pracują na niepełne etaty.
Ktoś pracuje np. we wszystkie dni poza środą, ktoś inny poza piątkiem.
No i mają nie 40, a 32...
I tak się zacząłem zastanawiać, czy sam bym tak kiedyś nie chciał.

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Mojo
Update na statusie ;-)
Ciekawy zwyczaj
Amazon mnie przerasta ;-)
Nic mi się nie chce......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz