środa, września 25, 2019

Amazon mnie przerasta ;-)

Stwierdzam, że mnie przerasta ostatnio korzystanie z Amazona ;-)

Najpierw dwa razy kupiłem nową książkę twórcy XKCD Randalla Munroe "How To: Absurd Scientific Advice for Common Real-World Problems"

Tu mogę troszkę winić Gmaila, bo najpierw gdy zobaczyłem info o tej książce to zrobiłem pre-order, a później po jakimś czasie (2 miesiące?) zobaczyłem info znowu i nie będąc pewnym czy już zamówiłem wpisałem pełny tytuł do Gmaila i nic się nie pojawiło... Kto by pomyślał, że dwukropek psuje query? ;-)

Drugi raz poszło z The Pragmatic Programmer.
Ostatnio wydano nową wersję, 20 lat po pierwszej, z updatami i tak dalej.
To znalazłem na Amazon.de, ale było info, że to Kindle, a że ja mam amerykańskie konto w Kindle to sorry, ale mi nie sprzedadzą, ale tutaj pod tym linkiem jest wersja paperback.
To kupiłem... Dopiero wczoraj gdy dostałem maila, że wysłali spojrzałem na tytuł i to jest ta wersja sprzed 20 lat ;-)

Zdecydowanie mnie Amazon ostatnio przerasta ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
eBook - jak na razie się nie opłaca
Nexus 4 me wants...
Mistral czeka na książkę
Dobre pomysły nie rdzewieją ;-) - czyli o tym jak XKCD żartując z Google Latitude przypomina mi co pisałem kilka lat temu :-)
Gdy Kindle zachoruje, część 2 - Następca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz