czwartek, lutego 19, 2009

Mojo

Wracając do poprzedniego wpisu o komórkach. Zawsze mnie zastanawiało dlaczego Microsoft w Windows Mobile nie dodał możliwości tworzenia wtyczek do ekranu Today w oparciu o HTML i JavaScript.
HTML i JavaScript wydają się być stworzone do czegoś takiego.
Google też tak chyba myśli bo przecież od dawna pozwalają na budowanie gadżetów dla iGoogle i innych stron.

I okazuje się, że w końcu ktoś doda wsparcie dla HTML, JavaScript i CSS jako "podstawę" do tworzenia "aplikacji". Dzięki Mojo będzie to możliwe pod nowym systemem Palm'a - Web OS.
Nie jestem do końca pewien, ale możliwe, że było to już możliwe pod starszymi palmami.

Mam nadzieję, że to spowoduje, że za jakiś czas będzie można tworzyć "natywnie" gadżety także w innych systemach ;-)


Podobne postybeta
System dla komórki
Rozwiązałem zagadkę czasu pracy ;-)
Migracja z Google Pages do Google Sites zacznie się w maju.
Popsuty redirect
Imagine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz