piątek, listopada 26, 2021

No i mam Pixel 6 ;-)

No i mam Pixel 6 i jeszcze nie wiem co o nim sądzę.
Tak naprawdę na razie nie widzę jakichś znaczących różnic względem Pixel 4 XL :-)
To pewnie przez to, że na razie nie miałem zbyt wielu okazji robić zdjęć, a bądźmy szczerzy to jest chyba najważniejszy ficzer dla mnie w telefonie.
Rozmiarami Pixel 6 jest niemal dokladnie tych samych rozmiarów co Pixel 4 XL. Jest za to wyraźnie cięższy.
Nadal mam mieszane uczucia.
Nie żeby w Pixel 6 było coś złego, po prostu nie czuje aż takiego zachwytu jak między Pixel 3 XL, a Pixel 4 XL.
Chociaż może chodzi o to, że w przypadku 4 XL kupowałem po recenzjach mowiwcych, że jest taki sobie i spodziewałem się chyba czegoś gorszego od 3 XL, a było super.
W końcu znany jest wzór:
Wrażenia = oczekiwania - rzeczywistość

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Pixel 6 po ~2 miesiącach.... prawie nieodróżnialny od Pixela 4 XL ;-)
Android 10 już jest :-)
Moto 360 v2 - to jest to :-)
Pixel 4 XL czy iPhone 11 Pro
Przechodzę na iPhone'a...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz