wtorek, września 03, 2019

Android 10 już jest :-)

Yeah! Na moim Pixel 3 XL pojawił się dziś Android 10 i najbardziej zauważalną różnicą jest to, że Pixel 3 XL ma aparat, który jest tak samo szybki, a nawet szybszy niż ten w Pixel XL i Pixel 2 XL :-)

Wróciły mi też aplikacje do górnego paska "szuflady", co mi przeszkadza, bo ich tam nie chcę, ale jeszcze nie znalazłem sposobu by je wyrzucić ;-)
Nie chcę, bo to najszybszy sposób na to by ulec "nałogowi", bo pojawiają się tam apki które w danym momencie najprawdopodobniej uruchomię, a jednak często zdarza mi się zajrzeć tylko przez to, że mi się nudzi.

Ale ogólnie Android 10 już jest :-) [na Pixel 2 XL się robi udpate z bety, a na Pixel XL z 9 ;-)]


Podobne postybeta
No i mam Pixel 6 ;-)
Umykający postęp
Pixel 6 po ~2 miesiącach.... prawie nieodróżnialny od Pixela 4 XL ;-)
Olśnienie... chyba wiem jak zrobić R-Drive [czyli dysk R:\ będący "obrazem" Google Docs ;-)]
Pixel 4 XL czy iPhone 11 Pro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz