sobota, września 04, 2021

Punkty uzależniają ;-)

Zauważyłem, że programy lojalnościowe potrafią jednak człowieka motywować/uzależniać ;-)

Jestem w IHG i mam tam tam teraz ponad 289 tysięcy punktów i status Spire Elite (prawie najwyższy) (nie wiem, ale tak na oko ponad 20-25k USD wydałem (nie swoich pieniędzy ;-)) w ciągu ostatnich 5 lat (a tak naprawdę 4 lat ;-))), plus jeszcze trochę swoich.
Wydałem już z 400 tysięcy punktów na Wenecję, Waszyngton, Londyn i Gdańsk ;-) (w takich Holiday Inn doba to tak max 20k punktów)

No i jak mi się zdarza rezerwować hotel spoza IHG to mam niemal dreszcze "nic z tego nie będę miał" ;-) (niestety, w takiej Juracie nie ma hotelu IHG ;-) (najbliższy jest w Gdańsku ;-)), a znów niektóre firmy w ramach rekrutacji nie chcą bookować innych hoteli niż tych z którymi mają umowę, choć Intercontinental od IHG jest zaraz przy ich biurze..... ;-)).

W pewien sposób dostępność hoteli od IHG decyduje gdzie spędzam wakacje... 

Inna sprawa, że choć mi się zdarzało w IHG sypiać w hotelach 3, 4 i 5 gwiazdkowych to szczerze nie widziałem nigdy AŻ takiej wielkiej różnicy między nimi ;-)



Podobne postybeta
Woda, chyba lubię wodę..
Zaskoczenie
Nie lubię lini lotniczych
Multisystemowość ;-)
Wyłudzacze ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz