poniedziałek, sierpnia 16, 2021

Zaskoczenie

Mam Roombe i mam Google Home.
Co oznacza, że gdy idę np na spacer to mówię przed wyjściem "Hey Google, start cleaning" i zaczyna Roomba jeździć.
Wracając z Wenecji wchodząc na lotnisko wydałem tą komendę i miałem odkurzone po powrocie do domu.
Ale jednak zwykle zapominam przy okazjach jak jestem gdzieś na zewnątrz.
I dziś z głupia frant rzuciłem do Google Home wychodząc - "Hey Google, at 1500 start cleaning"...
Jakież było moje zaskoczenie gdy grzecznie odparło "will start Roomba at 3 pm" :-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
MD5 naprawdę ssie ;-)
Etykieta kaleczenia imion by się przydała ;-)
Amerykański zegarek jest trudny ;-)
Google App Engine i DatastoreTimeoutException
Punkty uzależniają ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz