niedziela, marca 07, 2021

Wiosenne porządki elektryczne ;-}

Zrobiłem sobie ostatnio porządki w hasłach i zmieniłem wszystkie które były compromised czy jak to się zowie.
To były hasła do rzeczy których jakoś szczególnie nie używam, więc mi nie zależało, ale dla porządku naprawiłem to w końcu (okazało się przy okazji, że masa z tych serwisów już nie istnieje ;p).
Później spojrzałem na mój telefon i odinstalowałem mu parę apek, ale później zacząłem się bawić w odzyskiwanie miejsca.
Mój Pixel 4 XL ma 64 GB i trochę głupio jak zostaje już tylko 8 czy 5 GB ;p
Poszły więc wszystkie komisy z Google Play (i tak jeśli je będę czytał to nie na telefonie a na tablecie), masa książek z Kindle (szczególnie te które przeczytałem), w Pocket wywaliłem wszystkie artykuły i teraz max 250 MB (zamiast 1.5 GB) będzie zajęte, zrobiłem też lekkie porządki w podcastach.
No i odzyskałem parę GB co mi jeszcze bardziej humor poprawiło.
Czasem dobrze "posprzątać" ;p

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Dyski vs ja - 1:0 ;-)
No i chyba wyleczyłem EEE Pad Transformera z mega czkawki
Elektryczna kanapka....
Powiadomieniami w walce z uzależnienie od WhatsApp i Telegrama ;-)
RDrive w działaniu ;-) czyli kolejny raport z prac nad Kolczatką ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz