piątek, marca 12, 2021

23278.59 km and counting

 25 stycznia 2021 roku z Lancaster w Teksasie wyjechała paczka (z mnóstwem innych podobnych), jej miejsce docelowo to mój dom.

Od tego czasu przebyła najpierw ponad 1800 km by pod koniec stycznia być już w Chicago.

Później w pierwszej dekadzie lutego sprawy nabrały rozpędu bo 7 lutego paczka poleciała z Chicago do Frankfurtu....

By 11 lutego wrócić z Frankfurtu do Chicago ;-)

Później 13 lutego opuściła znów Chicago i 17 lutego była w Warszawie....

No i ciągle tam jest ;-)

Do tej pory przejechała na trasie (dla podróży samochodem użyłem Google Maps do policzenia):

LANCASTER, TX 75134 -> COPPELL TX DISTRIBUTION CENTER - 52.8 km
COPPELL TX DISTRIBUTION CENTER -> IRVING, TX 75059 - 24.7 km
IRVING, TX 75059 -> OAK CREEK WI - 1609 km
OAK CREEK WI -> CHICAGO IL INTERNATIONAL - 154 km
CHICAGO IL INTERNATIONAL -> FRANKFURT - 6963.96 km
FRANKFURT - CHICAGO IL INTERNATIONAL - 6963.96 km
CHICAGO IL INTERNATIONAL -> WARSAW - 7510.17 km

Co daje łącznie 23278.59 km ;-)

Chyba nie miałem nigdy paczki z bardziej pomotaną trasą ;-)

Ciekawe czy ten kubek i koszulka (obie z logiem mojej firmy) kiedyś do mnie dotrą... ;-)

A tu wklejam dla niedowiarków "zrzut" z raportu USPS ;-)






Podobne postybeta
Zbiegi okoliczności
SSD a programowanie
Sprzęt WiFi w procentach
Information animal ;-)
Apple i Updaty....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz