niedziela, lutego 07, 2021

To już blisko rok pracy z domu....

Jeśli dobrze liczę to jeszcze 23 dni i będzie równy rok jak ostatni raz byłem w biurze ;-)

Bo 3 marca 2020 roku już leciałem do Stanów (prawie cały lot przegadałem z pasażerką obok, która jest z Hawajów :-)).

Planowo w biurze miałem być 16 marca 2020, ale już od 6 na całym świecie mieliśmy polecenie pracować z domu....

To był trudny rok ;-)

Strasznie trudno w takich warunkach utrzymać podział między życiem, a pracą.

Stąd mój temat na ten rok ;-) albo przynajmniej na kolejne 3 miesiące to "less reactive, more proactive" ;-)




Podobne postybeta
Kiedy polecimy na Marsa?
365 dni poza biurem
A380 out
TimeToRead 0.0.2 - nowy tag i poprawki ;-)
Dwa małe błędy - czyli czemu świat nie jest do końca taki jak powinien być ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz