czwartek, lutego 04, 2021

Niezlecenia ;-)

System transakcyjny domu maklerskiego mBanku mnie chyba nie lubi ;-)
Przed wczoraj dałem mu dyspozycję na zakup 13 ETFów ETFSP500 po jakiejś cenie... dokładnie po cenie którą wskazywał ich system jako kurs... do końca dnia się zlecenie nie wykonało.
Dziś zrobiłem to samo z nową ceną, w międzyczasie kurs nawet na jakiś czas spadł poniżej tej kwoty... ale nic, znów nie wykonało zlecenia ;-)

Może ja coś źle czytam, i może ja wydaję polecenia na wykonanie niezleceń? ;-)

Idealnie by było jakbym mógł po prostu zautomatyzować, w dniu np. 3 miesiąca kupuj za wszystko na danym koncie takie to a takie rzeczy. 
A nie ręcznie, jak jakieś zwierze.... ;-)



Podobne postybeta
Przydatne narzędzia ;-)
iPhone 15 Pro Max
Wtyczka na pamięć - brniemy dalej ;-)
Gdy się da kupuj ebooki, które można pobrać jako MOBI, ale i EPUB :-)
Warto dla 57 złotych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz