środa, lutego 10, 2021

Komputer pracowy to gość, więc powinien być w WiFi dla gości, a nie domowym ;-)

Dziś w ramach separowania życia i pracy wyrzuciłem firmowego laptopa z mojej domowej sieci do sieci dla gości ;p

Nie ma to innego znaczenia niż symboliczne, ale sprawiło mi to jakąś dziwną radość ;-)

Znów mam fazę, że nie mogę do końca wytrzymać pracy z domu.

Inna rzecz, że potencjalnie może nawet zwiększyłem ciut bezpieczeństwo ;-) bo nawet jak mi się na jakiejś mojej prywatnej maszynie coś zagnieździ to nie ma szans przejść do firmowego.... 

Chociaż nie jestem pewien, bo nie sprawdzałem czy poza oddzielną siecią WiFi jest routing z resztą sieci, czy nie ma... OK, aż poszedłem sprawdzić, jest całkiem inna podsieć i nie ma routingu między nimi :-)

Czyli jeszcze bezpieczniej powinno być ;-)




Podobne postybeta
Fing - poznaj swoją sieć ;-)
Moje G1 jest "chore", zamiast 30 godzin, wytrzyma chyba 90 godzin na baterii bez ładowania ;-)
Słuchawki bezprzewodowe dobre :-)
Meh....
Taki trochę niezwykły lot Queen of the Skies.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz