wtorek, września 03, 2024

Za "mądry" system

macOS jest zdecydowanie zbyt mądry ;-)

Mam swoje 2 prywatne macbooki i 1 firmowego.

No i ostatnio zauważyłem, że w moim CopyQ (manager do schowka, czy multischowek... ogólnie ma historię schowka) na komputerze prywatnym widzę firmowe rzeczy....

Nie wiedziałem co to, ChatGPT twierdzi, że to Universal Clipboard i dał instrukcję jak to wyłączyć, co mam zamiar zrobić.

Chyba jak konfigurowałem nowego pracowego macbooka to mu się włączył Handoff i podobne. Co wskazuje, że macOS jest zdecydowanie zbyt mądry i sprytny. Robi rzeczy bez mojej wiedzy, dzieli się moim schowkiem drań jeden z obcymi ;-)

No bo jednak firmowy laptop to obcy w tym układzie (u mnie w domu nawet ma oddzielną sieć WiFi dla siebie.... chociaż fakt po problemach z VPNem nie wiem czy nadal jej używa ;-))



Podobne postybeta
Symlink zamiast zmiany nazwy usera ;-)
Hacky tool ;-) - workflow do Alfreda, który pozwala wykonywać różne konwersje na zawartości schowka ;-)
Złośliwe pytania
Rozdzielanie dwóch światów ;-)
Język ma znaczenie w kontaktach z ChatGPT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz