wtorek, września 15, 2020

Głupi COVID-19

Wredny koronawirus i to, że pracuje już ponad pół roku z domu rozwalił mi totalnie zegar.
Zdecydowanie nie jestem typem który lubi pracować z domu. Brakuje mi rytmu który wyznaczało chodzenie i wracanie z pracy.
Do tego mam wrażenie, że cały czas jestem w pracy, bo choć na początku tego wymuszonego work from home wydzielilem sobie miejsce do pracy to nadal znajduje się ono w tym samym pomieszczeniu co reszta mojej działalności (taki ficzer studia ;-)).
Nawet już na konsoli nie grywam bo nie mam czasu...
Brakuje mi też ludzi i męczą mnie spotkania, których jest zbyt dużo.
W biurze można ustalić masę rzeczy ad hoc podchodząc do kogoś, a teraz tylko Zoom albo Slack.
Co znaczy że albo spotkania rozwalają dzień, albo człowiekiem ciągle przerywają, a jak sam chce coś spytać to akurat wtedy rozmówcy nie ma...
A najbardziej przerażające w tym jest to, że coraz częściej myślę, że to się nie skończy z początkiem 2021... A raczej 2022.
Głupi COVID-19.

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Amd64, Intel64, EMT64, WTF64? ;-)
Android Nokia syndrome ;-)
Koronawirus - jak na mnie wpływa
Kasowanie trolli ;-)
Zapiski z 29 piętra....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz