niedziela, lutego 02, 2020

Dziwne skojarzenia

Jak rozumiem mózg jest dziwny ;-) ale czasem niektóre skojarzenia mnie dziwią.

Np. ostatnio nauczyłem się układać kostkę Rubika i często jak układam kostkę Rubika to mi się przypomina iście obok Hali Oliwy w Gdańsku (a szedłem tam łącznie 6 razy ;-) zawsze w związku z interview w Amazonie (miałem 2, i dostawałem zawsze ofertę, ale nie taką jak chciałem ;-)).



Albo jak robiłem kurs z Machine Learning to mi się często przypominało właśnie w trakcie tego kursu jak rok wcześniej czy coś szliśmy z kolegą przez Mountain View od Googlepleksu i źle skręciliśmy do stacji Caltraina.

Jest jeszcze parę rzeczy, które mi się podobnie kojarzą, coś mi się kojarzy z chodzeniem nad zatoką San Francisco, albo z moim spacerem przez Chorzów gdy byłem na koncercie Rammstein'a.

Ale to są takie dziwne skojarzenia, że te rzeczy do siebie nie pasują.
Szczególnie ta kostka do Hali Oliwy ;-)

Aż sobie może będę próbował zapisywać takie skojarzenia ;-)


Podobne postybeta
Rammstein :-)
Przemek w krainie Stefanów ;-)
W przemyśle filmowym muszą pracować idioci...
W 2023 będę na Rammstein 2.... wróć 3 razy ;-)
Względność ceny - czemu bezdomni w USA miewają iPhone'y?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz