wtorek, sierpnia 01, 2023

Rammstein :-)

Z moich 6 koncertów Rammstein'a wyniosłem wiedzę, że:

  • koncerty są jednak lepsze jak się jest bliżej sceny ;-) [na szczęście w przyszłym roku na Metallica będę "w scenie" ;-)],
    • ale trybuny też mają plusy - nikt nie poguje ;-)
  • blisko sceny zatyczki do uszu nie są potrzebne :-)
    • na trybunach było 100-106 dB, a w firezone było 96 dB ;-)
  • zatyczki, nawet takie high fidelity zabierają wrażenia
  • lepiej by było jakby ludzie (ja też ;-)) nie wnosili telefonów komórkowych, bo tak wszyscy próbują kręcić i często kręcą tylko cudze ekrany ;p
  • pod sceną nie widać tych ogni które są z tyłu ;-)
  • dobrze pójść 2 razy pod rząd ;-)
  • w Niemczech sprawdzają bardziej dokładnie niż w Chorzowie ;-)
Tu obrazek do tego z kamerkami ;-) [a i tak jest nieźle bo ja coś widzę ;-)]


Był ogień :-)


Jest szansa, że to była ostatnia trasa Rammstein... ale jakby nie to ja bardzo chętnie pójdę znowu ;-)

Mój prywatny ranking stadionów to :
  • Chorzów,
  • Wrocław,
  • Berlin,
  • Warszawa



Podobne postybeta
Dziwne skojarzenia
Fotografowanie
Jak apokalipsa to nie w Warszawie ;-)
Rammstein w 2024 roku....
Plan lekcji - wersja hard ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz