czwartek, listopada 17, 2016

Przemek w krainie Stefanów ;-)

Byłem kilka dni temu w krainie Stefanów* w Mountain View.



Widzialem Cupcake (miałem na G1 :-)):


Widziałem Donuta (też na G1 miałem :-)):


Eclair (tej wersji nigdy nie miałem ;-)):


I Froyo (też nie miałem):


Był też Gingerbread (Nexus S z nim przyszedł :-)):


Był też Honeycomb (tylko na tabletach występował, miałem go na EEE Padzie):


Ice Cream Sandwich (miałem na Nexusie S po updacie):


I Jelly Beans (też na Nexus S po updacie):


KitKat (na Nexus 4, Nexus 5, Nexus 7 i Nexus 10):


Lollipop (też masa Nexusów):


Marshmallow (znów Nexusy :-), zresztą ten Stefan trzymajacy piankę jest "pierwszym" na którego się natknąłem w trakcie odwiedzin :-)):


I w końcu Nougat, który mieszka w samym centrum Googlepleksu:


Stefany cieszą się dużą popularnością i ustawiają się do nich kolejki ;-) [tak 2-3 osoby, ale jednak ;-)].

Chociaż przy nich nikt nie urządza pikników, jak to robią ludzie przy dinozaurze...


* - figurki Androidów to dla mnie Stefany i tyle ;-) 



Podobne postybeta
Dziwne skojarzenia
Migracja do Androida 4.3 zakończona, 3 z 3 urządzeń zaktualizowane ;-)
Ważenie Stefanów
Stefan albinos przybył... i trochę przerażający jest ;)
Nexus 4 me wants...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz