niedziela, stycznia 19, 2020

Jednak lubię United ;-)

Zawsze jak ognia starałem się unikać latania United, zaczęło się moim lotem w USA z Los Angeles do Dallas, gdzie samolot sprawiał wrażenie starego autobusu PKS ;-)
Gdy mogłem wybierałem Lufthansę albo KLM.

Ale któryś raz zdarzyło mi się wracać United i jak na starym B747, który zresztą wtedy gdy leciał kończył loty i został powitany we Frankfurcie salutem z armatek wodnych, nie było to najmilsze przeżycie, to teraz wracałem B787 i było super.
Chodzi o to, że nawet z tego lotu B747 zapamiętałem załogę. Teraz w tym B787 załoga była super, żartowali z pasażerami (np. poprosiłem o swoje standardowe "Coke and Tea", na co pan akurat obsługiwant pyta "With suagar and lemon?" na co ja "Sugar pleasa" a on "Do you called me Sugar? How flattering" ;-), albo chwilę wcześniej komuś kto poprosił o kawę odpowiedział, że nie ma, ale dla tego kogoś specjalnie ze swojego zapasu da tą kawę).
Może to chodzi o kulturę, i amerykanie są bardziej tacy ekstrawertyczni?
W samolotach Lufthansy mam wrażenie, że załoga jest po prostu znudzona. Wczoraj np. pani pokazująca safety features była tak znudzona, że aż się na to patrzeć nie chciało (a ja po obejrzeniu jakiegoś video pilota, który podkreślał, że to jest ważne i zawsze dobrze posłuchać i upewnić się gdzie co jest, zawsze zdejmuję słuchawki i oglądam prezentację).

Stąd teraz chyba moje preferencje na trasach między Europą i USA będą (jak jeszcze będę latał):
United z B787
KLM z B787
Lufthansa z Airbusami innymi niż 380
Lufthansa z A380
United z B777 ;-) [fotele w B777 są straszne w economy...]

W USA bardzo fajnie latało się z Virgin America, ale ich już nie ma, więc Alaska Air bo kupili Virgin America i zachowali "styl" (czyli np. żartowanie w trakcie boradingu).

Zresztą zdziwieniem dla mnie było, że wolę B787 od A380. Chodzi pewnie o to, że jednak B787 są nowsze we flocie, ale też o to, że w B787 jest po prostu mniej ludzi.
W całym B787 United czy KLMa jest 252 (w United) i 294 (w KLM) pasażerów, w A380 od Lufthansy w samej Economy jest 371 pasażerów.... a łącznie jest ich 509....
Ścigaj się z 509 osobami do kontroli granicznej w USA ;-)


Podobne postybeta
100 lot :-)
Autobus ze skrzydłami...
Taki trochę niezwykły lot Queen of the Skies.
Co się dzieje gdy mój pierwszy samolot się spóźnia i mam mało czasu na przesiadkę?
Wróciłem z USA :-) i to bez przygód :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz