piątek, kwietnia 07, 2023

100 lot :-)

Z mojego loga wyszło, że dziś, a właściwie to już wczoraj był mój 100 lot samolotem ;-)
Jeśli dobrze liczę to był to lot z Helsinek do Frankfurtu, który był też w 55 rocznicę rozpoczęcia lotów Lufthansy na tej trasie ;-)

Po 101 lotach już ;-) mogę stwierdzić, że jednak latanie samolotem to nie jest moje ulubione zajęcie, ani ulubiona przeze mnie forma transportu, za duży jestem na klasę ekonomiczną, za biedny (albo za mało ważny w firmach) na klasę biznes ;-)

Najbardziej chyba lubię ze wszystkich samolotów Boeinga 787, i chyba po nim 747, z Airbusów A340-600? Nie lubię A380, nienawidzę B777 od KLM ;-)
Te dawne DeHavilland DHC-8 nie są złe, chociaż mają śmigła ;-)

Lubiłem Virgin America, lubię mimo wszystko United na międzykontynentalnych, lubię KLM (jak to nie jest B777), Lufthansa jest taka sobie.

Najwięcej razy leciałem B737 (bo to ulubiony samolot Ryanair, ale inni go też mają) i jego wariantami, później A320 i jego warianty.
Z szerokokadłubowych jednak A380, później B787, B777, B747, A340 i A330.

Z tych 101 lotów sam płaciłem za 29 ;-) za resztę płaciły firmy ;-)



Podobne postybeta
Jednak lubię United ;-)
Autobus ze skrzydłami...
Taki trochę niezwykły lot Queen of the Skies.
Transport publiczny - moje top i bottom 5 (na dziś :-))
Checklista wyjazdowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz