wtorek, września 17, 2019

Przeszedłem już w tym roku 2061.5 km :-)

Miało być o czymś innym, ale za poważne było i za mało przemyślane ;-)
To będzie o czymś innym.

Sprawdziłem właśnie i wg Google Fit w ciągu ostatnich 8 miesięcy i 16 dni przeszedłem już 2061.51 km :-)

Od początku tego roku niemal dzień w dzień wracam z pracy na piechotę, a do tego chodzę sobie w weekendy. Stąd mogę zrozumieć taką ilość kilometrów, ale nadal robi to na mnie wrażenie ;-)

To jest koło 2.7 mln kroków ;-) albo tak pi razy oko zużyłem 157 kWh ;-) czyli jakbym był na prąd to jeszcze nawet 100 PLN nie wychodziłem ;-) gdybym był Teslą to przejechałbym "za tyle energii" 656-760 km ;-) gdybym był spalinowcem to jakieś 140 km (nadal przyznam, że wydają mi się być te odległości gigantyczne, czyżby Tesla zużywała tylko ~3 razy więcej energii niż ja na poruszanie?)


Podobne postybeta
Czemu używam częściej Chromebooka niż netbooka z Windows?
Moto 360 i Lollipop na Nexusach
Czemu nie korzystam z hulajnog elektrycznych?
Jechałem Teslą 3 :-)
Komputer na korbę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz