wtorek, kwietnia 03, 2018

Drążek rozporowy i zalety incognito mode ;-)

Od paru lat gdy szukam w internecie czegoś co nie leży w moich normalnych zainteresowaniach to szukam używając incognito mode.
Zysk jest prosty, nie dostaje później reklam o czymś co mnie przez chwilę interesowało.
A tu może być ciekawie, bo wyszukiwarka buduje model na podstawie tego czego szukamy..
Ostatnio szukałem drążka rozporowego, który można włożyć w futrynę drzwi i np się nań podciągać.
Znalazłem w jakimś sklepie internetowym, ale nie znałem go to stwierdziłem, że poszukam w Amazonie.
Ale nie wiedziałem jak drążek rozporowy nazywa się po angielsku...
Wpisałem w Google Translator...
I coś mnie tknęło by sprawdzić przy pomocy images ;-)
I dobrze, że to zrobiłem (ciągle w incognito mode).
Bo tak Amazon zacząłby mi proponować różne rzeczy związane z BSDM ;-)

Sprawdźcie ;-) ale lepiej w incognito mode, a i to nie do końca jest safe for work ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
O czasie w Androidzie
Łatwo pisać, trudniej robić ;-)
Za co nie lubię machine learningu.... i jak się przed nim bronić ;-)
Piszemy serwis społecznościowy w Google App Engine
Co to jest to ciasteczko, czyli czemu web cookies nie są złe ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz