środa, maja 01, 2024

A może by tak Projekt Yes!? ;-)

Bardzo mi się podobał Yes Man, zabawny był. Taki niemal wyzwalający i zawsze chciałem spróbować czegoś takiego, chociaż łatwiej mi przychodzi mówić nie ;-)

Więc może trzeba spróbować czegoś w stylu Project Yes? To jest nawiązanie do Project Dress (chociaż pisane chyba jest oficjalnie jako Projekt dres), czyli paktu który moja koleżanka zawarła kiedyś z paroma innymi kobietami i zakłada on, że w wybrane miesiące muszą chodzić w sukienkach czy spódniczkach, za wyjątkiem dni kiedy jest temperatura mniejsza niż, są chore i tak dalej, mają jak rozumiem pełną listę zasad i grupę na WhatsApp chyba na której możliwe nawet, że wrzucają zdjęcia jako dowód? Tego nie wiem. Ale to jest fajne, chciały chodzić więcej w sukienkach i tak mają grupę i zasady. Taki buddy system ;-)

Ja raczej grupowy nie jestem, lubię ludzi, ale zwykle się mnie boją... a jestem pokojowa istota. OK, ale nie o ty tutaj ;-)

No więc może trzeba zrobić Project Yes! i na początek przyjąć, że w danym dniu na wszystkie pytania odpowiada się tak, z pewnymi regułami, że np. jak to jest coś finansowego to jest jakiś limit i tak dalej?

Teraz tylko trzeba znaleźć w sobie ochotę do wprowadzenia tego w życie... albo podciągać inne rzeczy pod Project Yes ;-)
Wkrótce mam zamiar zamieszkać przez 3 tygodnie w Wenecji, walczyłem ze sobą (i AirBnb też ;-)) o to czy to zrobić czy nie i wyszło, że zrobię... hmm.. może by tak na nowego Macbooka też tak popatrzeć? ;-)



Podobne postybeta
Trick w Java'ie ;-) czyli double brace initialization
Yes or No? czyli tworzenie UI to nie jest prosta sprawa.
Ustępstwa
Hackowanie teorii umysłu ;-)
Mieszkanie po Kalifornijsku ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz