środa, maja 17, 2017

Gwiazdka tuż, tuż ;-)

Już tylko niecałe 19 godzin i zacznie się Google I/O 2017 :-)

Jakoś nie ma wielu przecieków.
Ja bym chciał żeby zapowiedzieli nowe tablety, taki 10 calowy i 7 calowy. Chociaż nie, 10 calowego lepiej nie, niech jeszcze supportują przez rok, dwa lata Pixela C ;-)
Ale 7 calowy by się przydał.

Mogliby ogłosić prosty mechanizm dodawania do Google Assistant swoich prywatnych akcji. Bo teraz to nie jest łatwe i trzeba hackować (ja mam np. kawałek skryptu, który co 10 minut wysyła do API.AI requesta włączającego preview mojej akcji, a i tak raz na tydzień albo i częściej przestaje działać i trzeba to ręcznie ratować).

Nadal bym chciał by PWA można było "pakować" w pojedynczy plik i instalować je na Androidzie, ale tego nie zrobią bo od tego uciekają.

Przyjemniejsze API dla Google Drive, takie żeby można go było łatwo używać podobnie do Firebase.

A i jeszcze mogliby otworzyć sklep na cały świat, a przynajmniej Polskę ;-)

Wątpię by coś z tych rzeczy zrobili ;-)

O! Jeszcze jakiś fajny kurs TensorFlow, z przykładami bym go mógł zrozumieć, a nie używać na zasadzie "znalazłem w sieci przykład" ;-)


Podobne postybeta
Po Google I/O - TensorFlow, App Maker, Kotlin i Firebase ;-)
Google I/O 2016 - subiektywnie o keynote
Chciałbym Chromebooka
OO.org i Google Docs bez konwersji są tuż tuż ;-)
Nexus 10... Chodzi drań za mną..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz