sobota, października 19, 2024

Trochę się boję spróbować Arc Browser ;-)

Pamiętam gdy w pierwszej pracy w 2003-2004 roku instalowałem zawsze najnowsze wersję OpenOffice.org, a starszy kolega tego nie robił uznając, że po co mu to...

Teraz jsst tak, że z tydzień-dwa tygodnie temu próbowałem zacząć instalować Arc browser, tzn. nawet mam już zainstalowaną po prostu jeszcze nie przeniosłem tam profili z Chrome, bo jakoś wtedy usłyszałem o tym, że mieli w Arc browser wtopę ze źle skonfigurowanym Firebase i że profile im mogły teoretycznie wyciekać.

No i się okazuje, że ryzyko wycieku haseł mnie hamuje ;-)

Jak odchodziłem z poprzedniej firmy przez wzruszenie z pożegnania (impreza była w biurze) zapomniałem skasować profile z firmowego Macbooka i przez to wszystkie hasła zmieniałem. Tak, wiem że ludzie z firmy by nic złego nie zrobili, ale te laptopy mogą trafiać do innych firm, a tam nigdy nie wiadomo... tzn. tak to jest paranoja ;-) ale za dużo mam rzeczy zależnych od konta w Internecie by ryzykować.

I to mnie teraz hamuje przed tym Arc Browser...

Człowiek się jednak starzej ;-)

Moje hasła zna Google i chyba Apple, numer karty zna Google, Apple, Amazon, Microsoft i PayPal. Ty, firmom na tyle ufam, że istnieje minimalna szansa, że szyfrują te dane i że jakby im coś wyciekło to by było o tym głośno. Z Arc Browser jeszcze nie wiem czy im ufam ;-)



Podobne postybeta
OpenOffice.org2GoogleDocs na Apple - pierwsze podejście ;-)
Wsiąść do pociągu byle jakiego ;-)
Feature Request do OSów ;-)
Motanie kodu - czyli co wynika z chęci zarządzania zadaniami
Regresja liniowa w Google Docs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz