niedziela, lutego 16, 2014

Drugi numer telefonu

Ostatnio dotarło do mnie, że dobrze jest mieć drugi numer :telefonu.

Z niewyjaśnionych przyczyn* masa stron chce w momencie szukania, kontaktowania czy rejestracji nasz numer telefonu.
Mam straszne opory podając swój stały numer bo kiedyś gdzieś podałem i teraz dostaję spam SMSowy (ale dodałem nadawców do listy spamerów i mi telefon nie wyświetla dla nich powiadomień).
Stąd dobrze mieć dodatkowy numer, który będzie służył jako coś co będziemy podawali w takich miejscach jak strony www, ale nie będziemy go dawać ani znajomym, ani rodzinie**.
Taki numer zawsze będzie można w razie czego wyrzucić i zacząć używać nowego ;-)

Dodatkowy plus jest taki, że w razie braku Internetu można na takim czymś zwykle dość szybko aktywować transmisję danych i mieć awaryjny internet ;-)

Stąd ja dziś sobie aktywowałem taki rezerwowy numer. Karta SIM zamieszkała sobie w Nexus 4, które ostatnio używam jako telefonu deweloperskiego.
Myślę, że warto.

* - zapewne chodzi o numery dla spamerów :-(
** - niestety czasem "rodzina" się dzieli numerem z jakąś firmą w trakcie głupiej imprezy i dostaje się telefony o spotkaniach i pokazach (wydaje mi się, że nakrzyczenie i żądanie usunięcia numery (choć bronili się tworząc, że nie mogą na co odpowiedziałem, że mnie to zbytnio nie obchodzi, bo oni używają numeru i przez to ja, sobie nie życzę dostawać od nich żadnych telefonów. Dodatkowo telefon zrzuca ich zawsze na skrzynkę poczty głosowej, a poczty głosowej nie używam)
posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Koszmarna muzyka infolinii.. mam teorię
Genetyczne włączniki
Chwalmy chciejstwo ;-)
zVATowani 2
3 pomysły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz