piątek, sierpnia 09, 2013

I znów widziałem The Internship :-)

Byłem dziś drugi raz w kinie na The Internship i nadal mi się ten film podoba :-)

Przyjrzałem się dziś komputerom i ciekawa sprawa, nawet komputery na których bohaterowie przeglądali kod aplikacji były z Chrome OS ;-)

To, że często i gęsto występują w filmie Chromebooki jest zrozumiale, ale czemu głównie, jeśli nie jedynie te z ARMem od Samsunga? ;-)

Jest parę Mac'ów, ale nie wydaje mi się by było widać ich ekrany.

No i są Nexus'y 7 :-) [jest też Galaxy Nexus w rękach jednego z bohaterów].
Tak i się te Nexusy 7 spodobały, że aż swojego N7 wyjąłem z futerału i zacząłem używać ;-)
O tak go używam :-) do słuchania podcastów :-)


A i teraz choruję na nowego Nexus 7 ;-)


Podobne postybeta
Czyżby nowy Macbook się zbliżał? ;-)
Z Nexusów do Pixeli
Przemek w krainie Stefanów ;-)
Chodzi za mną nowy Nexus 7....
Komputer na korbę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz