czwartek, lipca 25, 2013

Nexus 7 i Chromecast... nie wiem czy kupię, ale mi się podobają :-)

Obejrzałem wczoraj prezentację nowości od Google, czyli Nexus 7 i Chromecast i nie wiem...

Obie rzeczy mi się bardzo podobają, ale co do nowego Nexus 7 to nie wiem, swojego Nexus 7 już prawie nie używam, jedynie gdy gdzieś jadę, w domu/miejscu spania używam dużo częściej Nexus 10.
Nexus 7 szarpnał mi kilka razy w jakiejś grze, ale na razie działa fajnie...
Stąd myślę, że popatrzę na cenę... z drugiej jednak strony Nexus 10 do mnie nie przemawiał, kupiłem i jestem nadal zachwycony ;-)

Chromecast mi się szalenie podoba, nawet mogę sobie przywłaszczyć podobny pomysł ;-) który zrealizowałem w Chrome2Chrome ;-) [chociaż muszę pamiętać, że Chrome2Chrome było rozszerzeniem pomysłu z Chrome2Phone ;-)]
Nie wiem jednak czy bym tego używał. Na razie nie mam problemu z oglądaniem filmów z YouTube na komputerze.
Chromecast stanie się przydatny w momencie gdy takie Google Play Movies & TV wejdzie do Polski, a na to jeszcze musimy poczekać.... co powinno się jednak zdarzyć, bo tak jak przewidywałem najpierw przyszły do nas Google Books, a Google Play Movies ma podobny "ślad" do Google Books ;-)
Ale cena 35 USD jest naprawdę ciekawa :-)


Podobne postybeta
Leniuchowanie
Nie, to brak HDCP 2.2, a nie backdrop nie służy Chromecastowi Ultra ;-)
Jak się dowiedziałem o tym, że w Polsce rusza Google Play Movies ;-)
Instalowanie SkyShowtime na Androidzie i Chromecast with Google TV to mordęga
Dobrze wykorzystany programista

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz