czwartek, listopada 28, 2013

Dobrze wykorzystany programista

Ostatnio, pierwszy raz od paru lat ;-) jestem w końcu dobrze wykorzystanym programistą.
Co to oznacza? Że koduje w pracy tak dużo, że nie mam silnej presji by robić to po pracy ;-)
Tydzień temu kupiłem sobie zabawkę, która pozwala mi na budowanie i programowanie robotów (Lego Mindstorms ;-)) i jakoś od tygodnie nie mam na tyle czasu by zbudowanego tydzień temu robota przebudować tak by z przodu miał "listwę" podpiętą do czujnika dotyku tak by mógł łatwo wykryć, że w coś uderzył...
Znów Bloggeroid potrzebuje dokodowania mu hamburger menu...
A OpenOffice.org2GoogleDocs wymaga mocnego przyjrzenia się by w końcu znów zaczęło działać...
Ale w pracy koduje na tyle dużo, że w domu/miejscu spania nie czuje już tak silnej presji by coś zakodować ;-)
Chociaż trzeba przyznać, że się jednak staram i raz na jakiś czas, tak z 2, a może i 3 razy w tygodniu sobie jakieś zadanko strzelę z TopCoders... Taki hint, Unit Testy są idealnym sposobem na sprawdzanie rozwiązania...
Niby oczywiste, ale dla mnie to był swoisty przełom jak to do mnie dotarło ;-)

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Roboty i Android...
Jak wybrać urządzenie z Androidem żeby nie narzekać na brak updatowania systemu
Programik > Równanie ;-)
Nexus 7 i Chromecast... nie wiem czy kupię, ale mi się podobają :-)
Google I/O 2021....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz