piątek, lipca 26, 2013

Wernyhora mode - wieszcze, że następną usługą w Google Play będą Filmy ;-) i że będzie to w ciągu 12 miesięcy ;-)

Wrzuciłem do swojego "modelu" Google Play dane dotyczące obecnej dostępności różnych produktów w różnych krajach.

Gdy nakarmiłem go danymi w styczniu zauważyłem, że dość rozsądnie Google stara się zbierać jak największą część PKB na świecie ;-)

Mówiąc inaczej, zasadniczo im kraj ma wyższe PKB tym więcej rodzajów dóbr można kupić w nim w Google Play (korelacja 0.66), drugą lecz mniej ważną sprawą jest wielość kraju (korelacja to tylko 0.1, chociaż już logarytm z liczby ludności daje korelację 0.65 ;-))).

W chwili obecnej Książki są dostępne w krajach odpowiedzialnych za 70.7% światowego PKB, a Filmy w krajach odpowiedzialnych za 61.3% światowego PKB.
W styczniu były to odpowiednio 60% i 56.86%.
Jak widać Książki urosły, można więc przypuszczać, że i Filmy wkrótce podskoczą.

Jakbym miał więc zgadywać to powiem, że następną usługą dostępną w Polsce będą Filmy Google Play.
Na pytanie kiedy to będzie, trudniej odpowiedzieć, ale wydaje mi się, że w ciągu jakichś 12 miesięcy, a bardzo prawdopodobne, że jeszcze w 2013 roku ;-)


Podobne postybeta
Czemu Google Play nie sprzedaje u nas urządzeń, filmów, książek i reszty?
Niemcy 20 lat później ;-)
Czemu Sejm i Senat nie korzystają z żadnego systemu kontroli wersji?
Mam w koncu sieć :-)
Walka z DDE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz