czwartek, kwietnia 04, 2013

Zabawa z kodem Chromium wymaga cierpliwości ;-)

Wpadłem jakiś czas temu na pomysł, że spróbuję się pobawić kodem Chromium.
Pewnie nic nie zrobię sensownego, ale może chociaż obejrzę kod i może uda mi się zrozumieć jak od środka działa przeglądarka.
Taka wyprawa edukacyjna ;-)

No i już od blisko 10 godzin walczę ze skonfigurowaniem sobie wszystkiego ;-)

Używam oficjalnej instrukcji i jestem teraz na etapie pobierania kodu ;-)
Co ciekawe kod najzdrowiej pobrać jako TGZ, rozpakować sobie go i dopiero później zrobić update z repozytorium ;-)

A ja myślałem, że jak w pracy muszę spędzić około godziny konfigurując nowego laptopa to mamy źle ;-)


Podobne postybeta
Spłuczka edukacyjna...
Nowy Gadacz v0.6 - gadamy przez DDE ;-)
3 pytania o Chrome OS :-)
32 bity... wrrrrr....
12.5h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz