czwartek, grudnia 09, 2010

3 pytania o Chrome OS :-)

Dalej w temacie Chrome OS ;-)

Ja mam 3 pytania:
  1. co z Javą w Chrome OS?
  2. co z chromotingiem?
  3. czy są gdzieś dostępne nowe buildy Chromium OS?
Co to jest Java to wyjaśniać nie trzeba ;-) moje pytanie dotyczy zaś tego czy będzie można na Chrome OS używać apletów Java, a może nawet aplikacji w JNLP?

Chromoting to ma być taki ficzer, który pozwoli na używanie na netbooku z Chrome OS aplikacji uruchomionych na naszym komputerze z Windows. Taki "Cytrix" tylko, że na własnym sprzęcie ;-)
Ale w trakcie prezentacji tego nie pokazali.

Pytanie ostatnie jest o to czy nie mając Cr48 można się pobawić niektórymi ficzerami Chromium OS :-) Ostatnie buildy z których korzystałem są z lutego 2010, czyli mają blisko rok.

Ktoś zna jakieś odpowiedzi? ;-)



Podobne postybeta
Chrome OS i Java - ostateczna odpowiedź
Python i wiele rdzeni ;-)
Maruda mode post ;-)
Miałem dziś sen, a w nim...
Ice Cream Sandwich - Nexus S coraz bliżej, EEE Pad Transformer czeka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz